Здравейте . Откакто имам колата при пълен десен се чуваше едно стържене . Днес го открих и то е, че лявата биалетка при пълен десен закача за онзи "Баланс" на полуоската. Не съм го откривал защото като я вдигнеш на крик и полуоската е на се отдалечава от биалетката . Въпроса ми е защо това се случва ? Колата е със сменени тампони на стаб. щанга, но е центрирана добре.
Известие
Collapse
No announcement yet.
156 1.9 жтд Биалетката ми закача полуоската
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщениеЗдравейте . Откакто имам колата при пълен десен се чуваше едно стържене . Днес го открих и то е, че лявата биалетка при пълен десен закача за онзи "Баланс" на полуоската. Не съм го откривал защото като я вдигнеш на крик и полуоската е на се отдалечава от биалетката . Въпроса ми е защо това се случва ? Колата е със сменени тампони на стаб. щанга, но е центрирана добре.Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Обаждам се плахо, като лаик. Но вече знам за 2бр. 156-ци, на които, при смяна на тампони на предна стаб. щанга, щангата е обърната на обратно. И чука. Да не е станало и това при теб? Центровката вляво-дясно е ясна, но ако е завъртяна цялата щанга?Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Щангата е правилно сложена, когато е на обратно опира в накрайниците и тропа. Колега защо да има уморени тампони на мотора и за опира биалетката ?? Може и да е по дълъг болта, като го гледам стърчи доста. Ако махна баланса няма ли да тресе ?
Comment
-
ето "развитие" по проблема. Отрязах биалетката до гайката. Първи ден няма проблем. После пак взе да стърже . Смених горния носач от същата страна заради лек едва забележим луфт в тампоните му - и не е от там. Ако е от тампон на мотора кой трябва да е провисналия - на кутията или на мотора. Средния съм го сменял преди година със смяната на съединителя .
Comment
-
Сменял ли си пружините? Ако си със спортно окачване това също е вариант.
Comment
-
Пружините са оригиналните, сменяно е само външно каре, понеже звукът в началото ми звучеше като леко прещракване на каре а маншона беше скъсан . След смяната забелязах как леко жули в баланса на полуоската. Утре ще сваля долния носач за да огледам тампоните обстойно.
Някой може ли да си премери дължината на биалетката с ролетка и да каже колко е дълга горе долу. Да не би да са някакви бъгави и да са много дълги .Last edited by ivaka89; d.m.y г., 21:57.
Comment
Comment